-
Спілкування з підлеглими та співробітниками
Вступ 3
1. Ділове
спілкування
і його особливості 3
а) Загальна ціль
спілкування
3
б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4
3. Форма
спілкування
6
а) Колективне
спілкування
6
б) Індивідуальне
спілкування
6
Висновки 8
Література: 9
-
Ділове спілкування
Назва роботи Ділове
спілкування
Розділ Ділове
спілкування
Вид роботи Контрольна
Кількість сторінок 15
Ціна 0
Зміст Вступ 3
1. Ділове
спілкування
і його особливості 4
а) Загальна ціль
спілкування
4
б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5
2. Види ділового
спілкування
6
а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6
б) Ділова бесіда 7
в) Дисциплінарне зауваження 10
г) Звільнення з роботи 10
3. Форма
спілкування
11
а) Колективне
спілкування
11
б) Індивідуальне
спілкування
12
Висновки 14
Література: 15
-
Основні екологічні закони, принципи і правила
ПЛАН
1. Екологічні закони 3
2.
Закони
Вернадського 5
3. Екологічні правила 8
Список використаної літератури 10
-
Ділове спілкування з погляду психології
Вступ 2
Ділове
спілкування
з погляду психології 3
Стратегія і тактика ділового
спілкування
5
Засоби ділового
спілкування
7
Висновки 16
Список використаної літератури 18
-
Поняття : спілкування, стратегія, технологія, техніка, прийом
ЗМІСТ
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ КУРСУ 2
1.1. Поняття :
спілкування
, стратегія, технологія, техніка, прийом 2
1.2. Три рівні відображення дійсності людиною 6
1.3. Три стратегії
спілкування
7
1.4. Засоби та техніки
спілкування
8
1.5. Три основні модальності
спілкування
10
1.7. Так- і Ні- реакції як показники напрямку та продуктивності
спілкування
12
2. МОДАЛЬНОСТІ СПІЛКУВАННЯ 13
2.1. Особливості
спілкування
в основних модальностях 13
2.2. Ділова бесіда з підстройкою під модальність клієнтів 14
2.3. Використання реклами, що містить усі три модальності 15
2.4. Слова предикти у відповідній рекламі 15
2.5. Висновки 16
3. П’ять комунікаційних позицій за В. Сатір в малюнках 16
4. Особливості ефективного
спілкування
з позицій трансактного аналізу Е. Берна 17
4.2. Аналіз трансакцій 18
4.3. Вихід у спілкуванні із “Звингувачувачем” і “Жертвою” 19
4.4. Приклади «погладжувань» в діловому та особистісному спілкуванні на обрані теми 21
4.5. Висновки 23
5. Резюме вивчення курсу 23
ЛІТЕРАТУРА 24
-
Психологічні особливості спілкування військовослужбовців в умовах тактико-спеціальних навчань
Виявлено основні теоретико-методологічні підходи у дослідженні
спілкування
військовослужбовців. Розроблено динамічну модель та запропоновано програму дослідження
спілкування
військовослужбовців за особливих умов діяльності. Вивчено умови, зміст і динаміку
спілкування
військовослужбовців у ході тактико-спеціальних навчань. Проаналізовано залежності
спілкування
військовослужбовців від їх індивідуально-психологічних особливостей та ефективності сумісної діяльності від виду
спілкування
. Розроблено систему психолого-педагогічної роботи з формування та удосконалення консолідуючого
спілкування
військовослужбовців за даних умов дільності.
-
Педагогічні засади формування особистісного зорієнтованого спілкування майбутніх учителів
Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до особистісно зорієнтованого
спілкування
. Виявлено умови, що впливають на даний процес, розроблено структуру готовності студентів до особистісно зорієнтованого
спілкування
. Сформульовано критерії та ознаки рівнів сформованості
спілкування
, а також теоретично обгрунтовано та практично апробовано засоби формування особистісно зорієнтованого
спілкування
.
-
Ділове спілкування як феномен соціальної дійсності
Досліджено питання соціально-філософского аналізу ділового
спілкування
як відносно самостійного явища громадського життя. Значну увагу приділено зівставленню
спілкування
та ділового
спілкування
у контексті категорій загального й особливого, що дозволяє виявити якісні характеристики й особливості функціональної спрямованості ділового
спілкування
. Представлено ділове
спілкування
у своїй якісній визначеності. Виявлено характерні риси, що дозволяють інтерпретувати його як факт історичних змін соціальної дійсності, культурних і цивілізаційних перетворень, які відбуваються у суспільстві, як модифікацію
спілкування
й одиницю видового різноманіття у системі соціальної взаємодії. Розглянуто аспект ділового
спілкування
як феномену соціальної дійсності та його системотвірні детермінанти, серед яких визначено морально-етичну імперативність, знаково-символічне поле та координати динаміки (конфлікт, співробітництво).
-
Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл
Проаналізовано соціально-психологічні особливості культури
спілкування
учнів недільних релігійних шкіл. Поглиблено характеристики
спілкування
як соціально-психологічного феномену та форми задоволення духовних потреб молоді. Виявлено систему умов і чинників, що впливають на культуру
спілкування
учнів недільних релігійних шкіл. Запропоновано тезу, що релігійний компонент культури
спілкування
є важливою складовою духовної культури особистості. Розкрито значення релігійного макро- та мікросередовища у становленні культури
спілкування
.